Re: ^M al final de linia

Hola,

Andreu Bassols <andreu@eines.info> writes:

> Hola
>
> Molts cops em trobo fitxers de configuració (de text pla) o a vegades
> inclús HTMLs on a cada canvi de línia hi ha un ^M
>
> Ara mateix, el fitxer de configuració de l'apache està així... no
> entenc què ho fa, si sempre empro el Vim.
>
> Sabeu què és?

Es el final de linia d'un fitxer que te codificats els finals de linia
com a DOS. Si fas

$ file fitxer
fitxer: ASCII text, with CRLF line terminators

Si et molesten els pots eliminar fent

$ fromdos < fitxer > fitxer.arreglat

fitxer.arregat no te els ^M, i el pots copiar en el lloc de l'original
si vols.

El programa fromdos es al paquet sysutils (apt-get -u install
sysutils).

Espero que et serveixi.

Jaume

--
Please answer to the group/list. Don't CC me.