Re: error al compilar les Xfree86 4.1 --- Wacom (III)

Hola,

"F.X_GOD" <F.X_GOD@terra.es> writes:

> Hola, gent!
>
> bé, jo segueixo amb lo meu...
>
> He compilat bé el nucli 2.4.21, i funciona correctament.
> Ara estic seguint les intruccions trobades a:
>
> http://linuxwacom.sourceforge.net/index.php/howto/debwcmdrv
>
> Aquí em diu que haig de baixar-me les fonts de les x 4.1, amb:
>
>      apt-get source xfree86
>
> OK. Això funciona. Després em diu que haig de fer:
>
>      apt-get build-dep xfree86
>
> Que també funciona, gràcies al que em vau dir que havia de treure els
> unstable del sources.list.

[...]
> arc.cc: In method `void Arc::getextrema(Arc **)':
> arc.cc:149: Internal compiler error.
> arc.cc:149: Please submit a full bug report.
> arc.cc:149: Internal compiler error:
> arc.cc:149: See <URL:http://www.gnu.org/software/gcc/bugs.html> for
> instructions.
[...]
> Bé, aquí ja no sé què més puc fer! si fos un error que al arxiu .c hi
> falta alguna cosa, (punt i coma, clau, algun include...) podria arribar
> a saber de què es tracta, però un error intern del compilador?
>
> Si algú sap a què es pot deure aquest error, que m'ho digui, si us plau!

No he seguit el fil de la conversacio, i no se exactament el que estas
intentant fer, pero crec que compilar Xfree86 es complicar-se la vida
innecessariament. Perdoneu si repeteixo alguna cosa que ja s'ha dit.

Un "Internal Compiler Error" no hauria de passar mai, has trobat un bug
en el compilador. Xfree86 4.1.0 hauria de compilar amb el gcc-2.95, que
es el compilador per defecte de woody, pero jo no seguiria aquesta
linia.

Segons pagina que dones

 http://linuxwacom.sourceforge.net/index.php/howto/debwcmdrv

"This must be done, as the Stable version of Debian
has XFree86 v. 4.1.0.1, and your pre-compiled module is for a later
version of X (4.2?)."

Be, tot es solucionaria utilitzant una Xfree86 4.2, i el modul que donen
precompilat. Si utilitzar testing o unstable es problematic, pots
instal.lar un dels backports de Xfree86 4.2 que existeixen. Jo
recomanaria el de l'Adrian Bunk

http://www.fs.tum.de/~bunk/packages/

Te una bona col.leccio de paquets de testing/unstable recompilats per
utilitzar en woody, i son de bona qualitat. Concretament conte XFree86
4.2.1 . Per utilitzar-lo, posa les seguents linies a
/etc/apt/sources.list,

deb http://www.fs.tum.de/~bunk/debian woody/bunk-1 main contrib non-free
deb-src http://www.fs.tum.de/~bunk/debian woody/bunk-1 main contrib non-free

fes un "apt-get update", "apt-get -u install x-window-system". Be,
potser hauras de seleccionar algun altre paquet manualment. En principi
no recomano fer un "apt-get upgrade", perque instal.laria mes coses de
les que vols.

Suposo (sense haver-ho mirat gaire) que aquest paquet de Xfree86 mes el
binari del "wacom" que trobes a la web haurien de funcionar.

Be, si tot aixo ja havia estat discutit i no funciona, disculpeu les
molesties.

Records,

Jaume

--
Please answer to the group/list. Don't CC me.