Re: editor html

El Dreamweaver és el dreamweaver i té no poca tela.

Si vols un bon editor HTML pots provar amb el Bluefish, és el que faig
servir i n'estic content. No té tanta virgueria WYSIWYG però es poden
muntar pàgines HTML tan complexes com vulguis i deixa un codi ben net.

Quim

Quim Gil <qgil@buscape.lawebespiral.org>