Hola! Problemes amb Wacom

Hola! Em dic Francesc X. Escarmís, i sóc un nouvingut en aquestes terres
de Debian. Estic fent el projecte de final de carrera de la Enginyeria
Tècnica de Sistemes, sobre si el programari lliure pot oferir una
alterniva real a programes de disseny gràfic com Photoshop o Freehand.

Bé, el cas és que tinc instal.lada una distribució Debian-Woody amb el
kernel per defecte 2.2.20. També hi tinc instal.lades i configurades les
X-windows 4.1, amb el gdm. Tinc un problema que no sé com solventar, i
per això us faig aquesta consulta.

Per a instal.lar el driver de la tableta gràfica Wacom Graphire 2 USB,
necessito tant els fonts del kernel com els fonts de les X. El kernel
amb que vull fer funcionar la tableta no és el 2.2.20, sino el 2.4.18,
que comença a tenir suport a aquest dispositiu. Ja hi tinc les fonts, i
puc crear imatges. També m'he baixat els fonts de les XFree86 4.1, que
me'ls demana també, però no els puc compilar. Em dona un error de
compilador a l'arxiu arc.cc, a la funció Arc::getextrema (Arc **). Com
que no puc acabar de compilar, no puc continuar les instruccions
d'instal.lació de la tableta (trobades a linuxwacom.sourceforge.net).
Estic encallat, i porto dies i dies barallant-me, però avanço molt poc o
gens.

Agraïria que, si algú ha configurat la tableta per Debian, m'informés de
com ho ha fet.

Gràcies!

F.X