Re: ha de durar gaire la brometa, o què?

En qualsevol cas hauria de quedar clar que ni Debian ni aquesta llista
d'usuaris de Debian en català és responsable d'aquest spam (ni del fet
que Google discrimini o no el català).

Disculpes pel comentari off-topic, però és que la proporció de missatges
amb temàtica on-topic en aquesta llista d'usuaris de Debian és cada cop
menor...

Quim