Re: cd de rescat

Hola,

jo he fet servir com a disc de rescat el disc d'instal.lació de la
Woody. Al arrancar amb el CD, crec que amb F3 et mostra l'ajuda on està
com utilitzar-lo com a cd de rescat. Normalment utilitze:

rescue root=/dev/hdXX ro

i funciona sense problemes (tens una ordre per a cada 'sabor' de Debian,
en compte de rescue pots usar rescbf24 per exemple).

Sort

Jose M Duart

Xarx <drapnet@wanadoo.es> va escriure: