Re: Gràcies!

On dj, 2003-09-25 at 15:30, Antoni Bella Perez wrote:
> A Dijous 25 Setembre 2003 13:21, Jordi Mallach va escriure:

Permet que jo també em sumi a les caloroses felicitacions. Pots seguir
comptant amb la nostra col.laboració per anar explicant a la gent el
problema de les patents de programari.

La grandesa de tot això és (per mi) el fet de constatar que un nombre
relativament reduït de persones, però amb un alt nivell de
conscienciació i militància, poden arribar a fer sentir la seva veu molt
amunt. Aquest exemple és tan valuós com el resultat de la votació.

* Orestes Mas                           *
* Universitat Politècnica de Catalunya  *
* Gran Capità s/n Mòdul D4, Campus Nord *
* 08034 BARCELONA                       *
* Tel.: +34.93.401.70.72                *
* Fax.: +34.93.401.72.00                *
* email: orestes@tsc.upc.es             *