Re: Unstable més estable que testing?

Hola

From: Quim Gil <qgil@lawebespiral.org>
To: Debian en català <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Subject: Unstable més estable que testing?
Date: 23 Sep 2003 17:21:52 +0200

Els meus col·legues debianers tenen una cosa que em sembla una
incongruècia en el discurs.  ;)  A veure si em feu un cop de mà...

Primer et diuen que facis servir la versió estable i punt.

Però després a la mínima que els fas un cop de mà veuen que vas "encara"
amb l'estable i et diuen que, clar, a la testing tens això i allò, etc.

La veritat és que l'estable es queda un poc antiqüada al poc temps, no hi ha actualitzacions

Ara que tinc la testing em venen a dir que, de fet, l'unstable dóna
menys problemes que la testing, ja que a la testing van passant els
paquets lentament, i pot passar que tinguis uns paquets que ja han
passat i d'altres que en depenen encara son a unstable. Que ells tenen
la Sid i mai no tenen cap problema...

Això, en principi, és impossible. No es passa cap paquet a testing si no es poden complir les dependències. (parle de la distribució oficial) Altra cosa és que vullguis ficar-te paquets no oficials.

Tampoc no em crec que no hagin tingut mai cap problema. Jo n'he patit un grapat (una volta es va fotre el compilador). Això si, ho solucionen en un parell de dies.

Llavors... en què quedem?  :)

Haig de dir que el 90% de l'ús que en faig és Evolution, Galeon i
OpenOffice sobre Gnome (per si serveix d'orentació) i que vaig amb
kernel 2.4.20.

El meu consell: Testing, amb alguns paquets de unstable si els necessites (busca informació sobre "pinning")

Salut

fermath

Quim