Re: actualitzacio del filtre POP3

El Sun, 21 Sep 2003 12:51:07 +0200
Xavier Noria <fxn@hashref.com> comentava:

> Com que vaig enviar una versio guarra del filtre que vaig picar a contra
> rellotge us passo un enllac, a l'actual, que ja ha sofert algunes
> iteracions:
>
>     http://www.hashref.com/prj/pop3filter/pop3filter.pl
>
> A mi m'esta anant de puta mare. El mode nonstop esta pensat per a
> deixar-lo de nit amb cron(8).
>
> -- fxn

GENIAL gràcies !!!

Tinc una tarifa plana a les 3h ja tinc la bustia al limit de quota aixi que segur m'estic perdent un munt de correu.

Fa poc que soc aquesta llista abans no m'arribaven aquests adjunts.exe
Hauriem de buscar una altre solució
O m'haure de desubscriure (o ja em veig tornant a cambiar de correu)

:(((

----
----
Key:
    wget -O - http://www.zona0k.hn.org/sim6_cataloniamail.com | gpg --import
Key fingerprint:
    92B8 AEE6 2B9F 1BB0 1786  91CA 318B 8C10 1F08 D441