Re: Unstable més estable que testing?

A Dimarts 23 Setembre 2003 17:21, Quim Gil va escriure:
> Haig de dir que el 90% de l'ús que en faig és Evolution, Galeon i
> OpenOffice sobre Gnome (per si serveix d'orentació) i que vaig amb
> kernel 2.4.20.

  En realitat tant se val, el risc és igualment comparable sigui el programa
que sigui, el millor és stable. Però si estàs disposat a fer front als
problemes d'usar unstable (per als novells és un risc considerable, per a
servidors importants és impensable), llavores no tinguis cap dubte que allí
trobaràs primer les actualitzacions de seguretat (sinó canvien la política --
a stable també arriben gairabé alhora) i els últims programes.

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca