Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

El Sun, 21 Sep 2003 23:57:39 +0200
Josep Mon i Teixidor <jmones@puntbarra.com> comentava:

> Jo no conec el user-es, però crec que estaria bé un paquet que t'ajudés
> a configurar els locales (oferint l'opció de configurar-los per tota la
> màquina ell sol, per exemple), que et cridés l'atenció sobre el paquet
> de l'euro, que suggerís els paquets de localització de programes com
> OpenOffice o Mozilla i que potser inclogués un petit document dels
> recursos per Debian en català.
>
> Més que res per fer-ho fàcil.
>
> Merci Jordi!

per a l'euro hi ha el user-euro-es
però en Jordi Mallach deia:

Per cert, el tema del suport aquest ho anem a fer via el paquet
"language-env", i no amb un paquet "user-ca". language-env es suposa el
reemplaç d'user-es, user-ja, user-de... i ja tenim (Guillem i jo) algo
fet. Ja direm algo més quan no siga vaporware :)

Així que jo aposto per aquest language-env
Jordi Mallach com es pot colaborar?

----
----
Key:
    wget -O - http://www.zona0k.hn.org/sim6_cataloniamail.com | gpg --import
Key fingerprint:
    92B8 AEE6 2B9F 1BB0 1786  91CA 318B 8C10 1F08 D441