Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

On dg, 2003-09-21 at 12:27, Xavier Clotet wrote:

> Jo també crec que podria ser interessant un paquet d'aquest tipus de
> cara als novells (i no tant novells :P)
>
> ànims, i gràcies pels altres paquets jordi.
>
> salut,

Jo no conec el user-es, però crec que estaria bé un paquet que t'ajudés
a configurar els locales (oferint l'opció de configurar-los per tota la
màquina ell sol, per exemple), que et cridés l'atenció sobre el paquet
de l'euro, que suggerís els paquets de localització de programes com
OpenOffice o Mozilla i que potser inclogués un petit document dels
recursos per Debian en català.

Més que res per fer-ho fàcil.

Merci Jordi!

--