Re: Postfix i filtres

On Fri, Sep 19, 2003 at 08:39:33PM +0200, Francesc Alted wrote:

> Jo damunt, poca defensa tinc per què no control.le el MTA on m'arriba la
> correspondència. Es pot filtrar d'alguna manera el correu del servidor a
> través de PoP3 sense haver de descarrgar-te tot el contingut primer?.

Amb el fetchmail pots posar un límit de grandària. No els
esborra, senzillament els deixa al servidor. Per esborrar-los
ho has de fer manualment per telnet o per la web. Posant un
límit de 70000 octets és suficient. Suposo que altres programes
de correu deuen tenir una opció similar.

Que Déu beneeixi Microsoft.

--
Ernest Adrogué
eadrogue(at)gmx.net