tarja de so

Hola
He instal.lat una debian 3.0 (em sembla que potato), pero em falta
configurar la tarja de so, es una targeta isa de la marca Aztech, model
At3300.
He provat amb sndconf pero no se ben be que haig de ficar per la
configuracio de la meua targeta, he llegit per ahi que posant
soundblaster tot anava de meravella, pero res, no tinc ni idea quina irq
te la targeta, ni quin port empra,...
Tambe he provat amb modconf, pero no veig el driver al llistat. Supose
que no es aquest el millor metode.
Estic perduda, no tinc ni idea de com configurar-la, em podeu ajudar?

gracies per les respostes

Laura