Re: Pregunta tonta i basica

El mar, 16 de 09 de 2003 a las 02:03, Orestes Mas escribió:

> [...]
> desmuntar correctament els sistemes de fitxers. Llavors quan reinicia és
> quan troba els errors.
>
> No  que vagi lent en tancar, sinó més aviat que el kernel que ve
> compilat per defecte amb la debian no deu ser massa compatible amb la
> teva bios APM o ACPI i es penja en apagar-se.
> Per investigar la causa del problema jo miraria de desactivar les
> opcions APM o ACPI de la bios i veure què passa. Si és això,
> probablement la única solució serà recompilar el nucli (fins i tot un de
> més nou) que tingui un suport més avançat de APM/ACPI.

En el menú de la bios del Power Management Setup hi ha les opcions
següents:
- ACPI, que pot estar 'enabled' o 'disabled', ara el tinc a 'disabled'
- PM, aqui hi ha diferents opcions, 'disabled', 'user define', 'maxim
saving' i 'minim saving', ara el tinc a 'disabled'. Si activo 'user
define' puc configurar   'standby mode', 'suspend mode' i 'hdd power
down'
- PM control by APM, que pot ser 'yes' o 'no', ara el tinc a 'no'.

> També pot ser interessant que arrenquis el PC amb una distribució "live"
> com la Knoppix, a veure si també et passa el mateix.

No ho he provat, ja ho provaré i comento coses...

> A reveure.
>
> Orestes.

Gràcies.

PD: Puc agafar el kernel de la meva màquina, em sembla que el 2.4.18, i
veure si tinc les opcions de acpi i apm ben configurades, per fer com un
guardar com...