Re: Pregunta tonta i basica

El dom, 07 de 09 de 2003 a las 16:44, Jordi Mallach escribió:

> Mira amb atenció, segurament el programa que comprova el disc dur ha
> trobat un error més greu que els normals i t'està demanat que facis algo
> manualment.
>
> Això normalment és resol ficant el passwd de root quan t'el demana i
> executant fsck a ma. El mateix missatge t'hauria de dir com.
>
> Jordi

Hola a tothom!

aixi ho he fet, he escrit 'fsck' que voldrà dir FileSystemChecK, oi?

fa el següents pasos (suposo k els coneixeu de sobres)

1-inodes, blocs i tamanys, OK
2-estructura del directori, OK
3-directory connectivity, OK

4-reference counts...
  i aquí apareix el següent
Unattached inode 130259
Connect to /lost+found <y>? i accepto
Inode 130259 ref count is 2, should be 1. Fix <y>? i també accepto.
Em va apareixer el missatge unes 10 vegades amb diferents números.

5-Group summary information
Block bitmap differences: -262664
Fix <y>? i accepto

Ara funciona correctament, però em pregunto pq m'ha passat 2 vegades?
faig quelcom malament quan estic en gnu/linux?

Fa 1 mes vaig actualitzar la bios i ara no s'apaga automaticament, ni
tant sols per davant!! pot haver afectat l'actualització de la bios en
el sistema? pero el kernel és el mateix i abans s'apagava i ara no...

Moltes gràcies, reconec que sóc molt novell però ens veiem aquest aquest
cap de setmana als I Jocs Fractals de la Vila de Gràcia.

Salut i endavant!!