Fets paranormals amb l'AMsn

Hola

Abans de l'estiu ja em passava... i ho associava a el mateix destí.
M'explico: Normalment utiltizo el Gaim, però en alguns casos em connecto amb l'AMsn, per a entrar a un altre compte de MSN (uix, msn!).

Doncs bé... entro a l'AMSN, es loggeja, perfecte.
Obro un privat a algú... i en 3 segons *es reinicia el router*. O si no s'arriba a reiniciar, perd l'enllaç ATM (i s'està uns segons per tornar en sí).

Pensava que era el destí... o la timofònica que feia la punyeta... però ara m'ha quedat demostrat que no.

Què pot ser?? Hi ha fantasmes?! jeje

--
Andreu Bassols i Alcón [anigwei]
Webmaster d'Eines - http://www.eines.info