Re: Jabber i MSN

Hola Laura!!

M'alegra saber que l'article ha agradat :)

El tema del gaim juraria que vaig veure que és per culpa d'algun bug... prova d'actualitzar-lo, no sé :(

O dóna un cop d'ull a la web aveure si és un bug documentat (gaim.sf.net). Jo ara tinc soneta :)

Salutacions

El Sun, 07 Sep 2003 22:42:10 +0200
<laupri@ono.com> va escriure: