Re: Pregunta tonta i basica

On Sun, Sep 07, 2003 at 04:34:34PM +0200, David Grau Serra wrote:
> Ara quan opto per debian, quan inicialitza em diu que el fitxer d'arxius o del
> sistema, ara no ho recordo, esta danyat i que ha de forçar un xec. Quan arriba
> al 100% em diu que premi ctrl+D o 'REBOOT', si no faig res es queda en mode
> consola com a root.
> La meva pregunta tonta es saber quina comanda hi ha per executar el mode grafic
> i entrar en entorn grafic...

Mira amb atenció, segurament el programa que comprova el disc dur ha
trobat un error més greu que els normals i t'està demanat que facis algo
manualment.

Això normalment és resol ficant el passwd de root quan t'el demana i
executant fsck a ma. El mateix missatge t'hauria de dir com.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/