Apache i Error 403.9

Hola

Fa un temps vaig haver de prendre mesures al meu servidor, tot limitant moltíssim l'apache. Va ser perque un dia algú se li va ocórrer de descarregar-se la web "a lo bèstia" amb una espècie de Wget, fins al punt de fer-li un hard reset a la pobra màquina.

Doncs bé, ara està limitat i va bé... però quan no accepta més peticions senzillament diu "Connection refused".

Hi ha alguna manera que fos més amable, donant l'error de "Server Too Busy"?

Gràcies a tots

Andreu Bassols i Alcón [anigwei]
Webmaster d'Eines!: http://www.eines.info
DIP: http://annys.eines.info/raims