Re: català a vim i shell

Si tecleges "locales" ja et surt tot amb ca_ES?

Mira a veure si et serveix aquesta resposta que em van donar fa un temps
i que em va ajudar a solucionar el problema:

http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2003/debian-user-catalan-200307/msg00056.html

També pots fer un cop d'ull a les FAQ.  ;)

http://wiki.sostenibles.net/bin/view/Main/CatalaPerDefecte

Quim