Re: Problemes amb tarja PCMCIA

El 03/09/03, a les 22:57:55, ViCToRy ens deleità amb les següents paraules:
> Jo començaria fent "diff" del diferents arxius de configuració de le
> maquina on et funciona y el portatil...

la cosa esta en que el funcionament no es igual en ambdos...

l'adaptador que tinc no es un pci-pcmcia estandar, sino que nomes
funciona amb aquella tarja, i nomes funciona si aquesta esta insertada
abans d'arrencar l'ordinador

vaja, que es com si fos una pci, pero que puc treure i utilitzar com si
fos una pcmcia

per aixo, a l'ordinador "estatic" s'utilitza el modul hostap_plx, i al
portatil el hostap_cs, que funciona a traves de pcmcia (mentre que
l'altre es tracta com si fos una tarja pci normal)

l'altre cosa que havia probat i no recordava es utilitzar el parametre
del nucli biosIRQ o algo aixi (posant-ho al grub)

es que em duu pel cami de l'amargura! que em funcioni al windows del
portatil i no a la debian, que es l'unic que utilitzo! X_(

ah! i parlant de portatils, algu sap d'algun programa o "metode" per
tenir coordinats certs fitxers i/o directoris entre diferents
ordinadors?

m'explico; el que voldria es coordinar tot el relacionat amb el correu
(el directori amb els missatges, els fitxers de configuracio de mutt,
procmail i fetchmail, etc) i algunes cosetes que estic escribint

doncs moltes gracies, llista! (be, als seus participants ;))
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."