Re: Ratoli d'un portatil en consola

A Dimecres 03 Setembre 2003 23:07, Lluis va escriure:
> hola un altre cop (crec que aquest ja es l'ultim del dia ;)), la
> pregunta d'aquest cop (es que m'he posat mans a la obra a posar a punt
> el portatil), es com m'ho haig de fer per utilitzar el ratoli (d'aquests
> que surt una "seta" que es mou amb un dit) en la consola
>
> em les X em funciona utilitzant el dispositiu /dev/psaux i tipus PS/2,
> pero si poso el mateix en el gpm (mitjanc,ant el gpmconfig), o probant
> amb tipus autops2

Jo tinc un Dell Inspiron 4150 amb el touchpad normal, el ratolí tipus "seta"
(jo preferesc dir-li tipus clítoris, crec que és molt més descriptiu :-), i
un ratolí extern endollat amb un connector ps/2. Doncs... tots tres
funcionen alhora!, en les X, amb el gpm, i amb el que vulgues. Jo faig
servir el port /dev/psaux.

No sé si et servirà d'ajuda, per què a mi això em sembla una "feature" del
meu portàtil, peró ací tens el meu /etc/gpm.conf:

device=/dev/psaux
responsiveness=
#repeat_type=ms3
repeat_type=raw