Re: Paquet myspell-ca

Moltes gràcies, Josep.

Perdona la meva supina ignoràcia que ja quedat diversos cops palessa en
aquesta llista. El meu dubte es que tinc instal·lat el teu paquet:

 openoffice.org-spellcheck-ca_20030528-1_all.deb

que amb openoffice i testing me funciona sense cap problema. Tinc que
instal·lar el nou paquet? Que m'aportaria de nou?

Moltes gràcies pels paquets ja que permeten que aquí treballem amb OO en lloc
del O de MS. Salutacions. Pep Roca.

A Dimecres 03 Setembre 2003 00:28, Josep Monés i Teixidor va escriure: