libpango1.0-common libgtk2.0-common

Hola, fa poc em vaig canviar a Debian i n'estic molt content, deprés de
unes quantes proves vaig aconseguir actualitzar la distribució a la
testing. El problema que he tingut és que al voler instal·lar un
programa anomenat gnomad per transferir arxius amb el Nomad Jukebox Zen,
de Creative, em demanava les llibreries actualitzades de gtk2+- libgnome
libgnomeui pango i atk, em sembla.

Ara bé, al instal·lar-lo em va fallar i ara no sé com tornar el Debian
al meu escriptori Gnome 2.2. Perquè al voler reinstalar les llibreries
de Debian em diu:

Updating the modules list for Pango-1.2.0.../usr/bin/pango-querymodules:
relocation error: /usr/bin/pango-querymodules: undefined symbol:
g_printf. Etcètera i el mateix amb el gtk2.0 de manera que no puc
reinstal·lar el gnome-session ni el gdm ni res.

Una solució és reinstal·lar la woody i tornar-ho a actualitzar tot, però
sincerament, ara que he aconseguit que em funcioni tot, compilant el
kernel 2.4.22 i fer funcionar el winex pel Counter Strike, em faria
certa ràbia. Si algú em pot ajudar dient com arranjar-ho li estaria molt
agraït.

Gràcies i adéu.