Re: no hi ha forma d'activar udma

>Molta sort!
sort? sort de vosaltres...
juasjuas, gracies a tots pel cop de mà!  :)

>li has de dir al kernel quins drivers vols
>carregar pel xipset de la teva placa, que segurament és el que et falta.

just a la fusta, era això el que em faltava! :))

>Després et deuria deixar activar el DMA, encara que crec que ho fa per
>defecte quan rebotes el nou kernel.

exacte, tot solet...

ice:~# hdparm -Tt /dev/hda

/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.41 seconds =312.20 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  1.35 seconds = 47.41 MB/sec

>Ja veuras quina diferència... Benvingut al món de les grans prestacions

i tant tu, encara no l'he exprimit al màxim però amb arxius d'audio i video ja
noto bastant la diferència. sense activarho ja estava contentisim de la
debian que mhe muntat durant les vacances, imaginat ara!!!

>El problema es que udma i dma són coses "diferents", necessites els dos per
>a tindre udma però aquest últim encara no he vist el codi que l'habilita.

pensava que eren la mateixa cosa, que una era l'abreviatura de l'altre o
alguna cosa per l'estil.

de nou gracies a tots...

Leif