Re: no hi ha forma d'activar udma

	Si fas el que et diu el Francesc Alted, el kernel utilitzarà DMA sense
necessitat del hdparm i utilitzarà el tipus de DMA que pugui suportar la teva
placa mare.. però és clar, li has de dir al kernel quins drivers vols
carregar pel xipset de la teva placa, que segurament és el que et falta.

	A sota mateix de les opcions de PCI i DMA hi tens un llistat de tots els
xipsets suportats, afegeix el de la teva com a mòdul o compilat amb el kernel
i ja està... no em facis dir quin driver pertoca a la placa que dius per
això.. :D hauràs de consultar el manual de la placa.

Molta sort!

A Dissabte 30 Agost 2003 20:02, tlllr3@eresmas.net va escriure: