no hi ha forma d'activar udma

Bones

He aprofitat el temps lliure que m'han proporcionat les vacances per a pasarme
a debian. Havia instalat mandrake fa cosa de mig any pero vaig tindre
problemes de kernel panic despres d'activar l'onboard raid i com tenia certs
arxius que no tenia on fotrels doncs vaig deixar estar la migració a linux
per un altre moment.  Aixi que a la que he pogut he instalat debian i fins
ara he anat solucionant els problemes com he pogut, via google etc... pero hi
ha una cosa que encara no he pogut fer rutllar, i es que no aconseguieixo
activar l'udma dels discs.

ice:~# hdparm -d1 /dev/hda

/dev/hda:
 setting using_dma to 1 (on)
 HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted
 using_dma    =  0 (off)

Buscant pel google m'he trobat en que s'han d'activar certs paramentres del
kernel aixi que m'he armat de valor i a fet la meva primera compilacio del
nucli.
En ATA/IDE/MFM/RLL support anar a IDE, ATA and ATAPI Block devices i alla
activar Generic PCI IDE chipset support i Generic PCI bus-master DMA support
pero tot i aixi no rutlla!

No ha sigut en va doncs he apres a recompilar el kernel i tot tu, i aixo que
no semblava gaire recomenable per a un usuari no experimentat en linux, en
principi no he tingut cap problema i ara estic sota el nucli 2.4.2.1 pero no
hi ha manera, a vore si algu te alguna idea de per que no em deixa  :'(

Per si pot servir d'alguna cosa corro sota un athlon 1800 placa mare asus
a7v333 discs maxtor udma 133. a es una debian woody

ice:~# hdparm /dev/hda

/dev/hda:
 multcount    =  1 (on)
 I/O support  =  1 (32-bit)
 unmaskirq    =  1 (on)
 using_dma    =  0 (off)
 keepsettings =  0 (off)
 nowerr       =  0 (off)
 readonly     =  0 (off)
 readahead    =  8 (on)
 geometry     = 14946/255/63, sectors = 240121728, start = 0
 busstate     =  1 (on)

gracies per adelantat!!