From: "Andreu Bassols" <andreubass@eresmas.com>
To: <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Sent: Saturday, August 30, 2003 2:06 PM
Subject: Re: reply-to

Sí, però no sé si seré jo sol o no, però molts cops (ara per sort ja no) he
contestat correus pensant que la resposta anava per tots... i resulta que
només el rebia una persona!

Crec que lo habitual és respondre a tots, ja que les "respostes" a les
preguntes són d'interès per a tots.
I enviar missatges privats a membres de la llista... jo només ho he fet un
parell de cops, un per no allargar el fil de la llista, i l'altre per un
"pique"..

Bé, tenim filosofies diferents!

Per cert, gràcies a la pregunta de'n "what's up" i les vostres respostes
respecte l'apagament de l'ordinador, m'he inspirat per fer un article a
Eines! (www.eines.info) parlant-ne, i extenent-ho a windows també.

Salutacions!