Re: reply-to

Sí, però no sé si seré jo sol o no, però molts cops (ara per sort ja no) he contestat correus pensant que la resposta anava per tots... i resulta que només el rebia una persona!

Crec que lo habitual és respondre a tots, ja que les "respostes" a les preguntes són d'interès per a tots. I enviar missatges privats a membres de la llista... jo només ho he fet un parell de cops, un per no allargar el fil de la llista, i l'altre per un "pique"..

Bé, tenim filosofies diferents!

Per cert, gràcies a la pregunta de'n "what's up" i les vostres respostes respecte l'apagament de l'ordinador, m'he inspirat per fer un article a Eines! (www.eines.info) parlant-ne, i extenent-ho a windows també.

Salutacions!