Re: Spam a la llista?

Jordi Valverde wrote:

Aprofito per a deixar una altra idea que em ve al cap cada cop que
apareix algu que pregunta una cosa que ja havia preguntat algú altre
abans: que sí el locale català, la resolució de pantalla, les fonts
truetype, el flash al Mozilla-Galeon, el OpenOffice, els diccionaris de
català, etc, etc. No podríem anar generant una documentació
complementaria a l'oficial, gens tècnica, sobre un wiki o sistema de
publicació distribuïda similar i en base a les respostes que ja estem
donant (o sigui, sense generar molta feina exra de redacció?).

De veritat que una cosa així seria molt útil per a la comunitat
Debian/Linux en català i evitaria que molta gent escrivís a aquesta
llista amb finalitats vampíriques, o si més no estalviaria temps oferint
respostes, ja que donant la URL de la pregunta resposta n'hi hauria
prou.

Estaria bé, la veritat. Jo de moment no tinc temps per a montar res
paregut, però...

tinc temps lliure, proposeu algún sistema d'aquests i ho monto a algún lloc...

no tinc cap problema :-)

Salutacions generalitzades.

Una gran idea, el fer més assequible la informació als nous usuaris (com jo). Una proposta, començar fent un índex, que realment seria el més difícil d'encertar, per exemple:

 capítol 7: sò
   7.0 la teoria
   7.1 on trobar informació
   7.2 problemes de configuració
   7.3 programes i utilitats
      7.3.1 mode text
      7.3.2 mode X

etc., etc., etc., un cop fet això, quan un/una contesta una de les
preguntes aquí fetes i considera que paga la pena incloure-la al
"manual" simplement la empega al seu lloc. Desprès d'uns anys tenim un
FAQ Debian-catalan de lo més guai.
Si algú pel camí va pulint els missatges, ressumint-los, netejant-los
millor, però el sistema crec que funcionaria de manera gaire bé
automàtica

--
          javier mortes