Re: MSN, jabber, llista i més coses

A Divendres 29 Agost 2003 12:00, Andreu Bassols va escriure:
> Hola
>
> Crec que ja és l'hora d'anar avisant als nostres contactes del MSN que si
> volen continuar parlant amb nosaltres, que es passin al Jabber, per
> exemple. Si són windowsers, poden emprar el myjabber, miranda-im... no serà
> per falta de coses. I si som linuxers, no problem!!

  A arrel de tot això he modificat la meva signatura. :))

> D'aqui uns dies escriuré un article a Eines! (www.eines.info) per parlar
> d'això.
> De fet, ja vaig escriure un articlet a puntbarra () sobre el tema.
>
> Ja que estem posats... de cara a l'article que escriuré...
>
> * Què recomaneu a la gent d'a-peu per a parlar? Imagineu-vos un windowser,
> que sols sap clicar al ninot verd del MSN i ja és dintre.
> El myjabber està molt bé, però potser és un pel complicat de "configurar"
> per a aquest tipus de personal. Què suggeriu?
>
> * Apart del protocol jabber... de quin més podria parlar?
>
> Gràcies!

  Et recomano que provis i documentis kopete 0.7.1 (a KDE 3.2 estarà amb el
mòdul kdenetwork) que ja disposa d'una traducció al català funcional i
suporta tots els protocols coneguts i afegits que conegui un servidor.

> PD: suposo que ja ho haureu debatut amb anterioritat, però seria possible
> demanar-li a l'admin de la llista que el reply-to sigui la llista i no
> l'usuari que ha preguntat? Amb les presses més d'un la caga... :)

  Aquesta qüestió la gestiono amb el KMail i assignant una llista de correu a
cada carpeta, clar que la teva proposta és més aconsellable de cara a la
comunitat.

> PD2: Molts cops he anat intentant registrar-me en aquesta llista amb el meu
> compte "only-lists" de @terra.es. Omplia el formulari... i no rebia res. I
> jo pensava.. bé, no deu funcionar la llista... i me n'oblidava fins la
> propera. Però l'altre dia m'assabento que era cosa "meva", o sigui, amb un
> compte de terra no t'hi pots registrar. Sabeu el per què?

  De terra no sé però de teleline si que funciona, altra cosa es que et perdin
el correu o que el llencin (dintre de la gravetat no sé què és pitjor). A mi
em passa amb les llistes de Debian.

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org		## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca