Re: power off

A Divendres 29 Agost 2003 12:24, what's up va escriure:
> Deixant de banda tots aquests temes "politics" sobre la llista, voldria fer
> una pregunta.

  Deixa, deixa, ;-)

> Fa uns dies que me compilat el kernel 2.4.21, ha estat el primer cop que ho
> he aconseguit fer tot "tal com s'ha de fer", però em passa una cosa
> inesperada.
>
> No se si és culpa del kernel o no, però quan poso apagra l'ordinador, ja
> sigui al kde o amb la comanda halt o alho per l'estil, no es para, es queda
> dient...
> Power off
> Com si fos un ordinador dels de avans que no es paraven sols. Algú saps com
> puc solventar això?
>
> Moltes gràcies!

  Habilita ACPI o APM, personalment t'aconsello el segon que tot i ser més
antic actualment sembla que és més fàcil de configurar per a una tasca tan
simple com és la d'apagar l'equip.

Opcions del nucli:
	CONFIG_PM=y
	CONFIG_APM=y
	# CONFIG_APM_IGNORE_USER_SUSPEND is not set
	CONFIG_APM_DO_ENABLE=y
	CONFIG_APM_CPU_IDLE=y
	# CONFIG_APM_DISPLAY_BLANK is not set
	CONFIG_APM_RTC_IS_GMT=y
	# CONFIG_APM_ALLOW_INTS is not set
	# CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF is not set

  Llavores li passo a LILO (el meu gestor d'arrencada) l'opció
"apm=on,power-off". Més info a:
	<file:/usr/src/linux-2.4.22-rc2-ac1/Documentation/pm.txt>

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca