Re: MSN, jabber, llista i més coses

On dv, 2003-08-29 at 12:00, Andreu Bassols wrote:

> * Què recomaneu a la gent d'a-peu per a parlar? Imagineu-vos un windowser,
> que sols sap clicar al ninot verd del MSN i ja és dintre.
> El myjabber està molt bé, però potser és un pel complicat de "configurar"
> per a aquest tipus de personal. Què suggeriu?

A la feina he provat Exodus i Psi. A mi m'agradava una mica més Exodus,
però Psi també està molt bé i, com que té versió Linux és util per
recomanar, ja que si algú té algun dubte li pots donar un cop de mà més
fàcilment instal·lant-lo a la teva distro.

> * Apart del protocol jabber... de quin més podria parlar?

A aquestes alçades i amb el domini que té MSN a les noves contrades jo
passaria de parlar de res més. Si estiguéssim als EUA em plantejaria si
intentar promocionar ICQ sobre MSN o si fóssim 3 anys enrere de parlar
de Yahoo! (hi va haver una època que força gent l'utilitzava aquí).

Jo no en conec cap, però seria molt interessant trobar un client de
jabber per java, que estigués disponible com a servei en algun applet
d'alguna plana web. Una de les coses que sento més a dir sempre del MSN
és que és a tots els ordinadors, si la gent pot anar al cafè internet i
connectar-se al seu jabber sense instal·lar res, suposo que ho veurà més
fàcil també.

Salut!

Josep