saber quin fitxer utilitza

hola a tothom!

m'estic barallant amb el servidor d'streaming icecast-server (el paquet
que ve amb la sarge) i de moment, m'està fotent una pallissa .. ;)

amb la configuració que ve per defecte quan t'instal·les el paquet, em
funcionen algunes coses, mentre que amb el fitxer de configuració que he
fet jo, cap ni una.
M'agradaria saber d'on treu la configuració que ha d'utilitzar l'icecast
que està funcionant per poder comparar-ho amb el meu fitxer icecast.conf

fent dpkg -L icecast-server representa que et dóna els fitxer que utilitza
el paquet en qüestió, però em dóna un llistat amb alguns fitxers que jo no
tinc, i canviant-li els noms a tots els fitxer de configuració per tal que
peti per alguna banda, l'icecast que es llança des de
/etc/init.d/icecast-server segueix rutllant!

jo sé que /etc/init.d/icecast-server crida a /usr/bin/icecast, però no sé
si aquest conté tota la informació que necessita l'icecast per funcionar,
o si necessita d'algun altre fitxer. I això és el que vull saber. si hi ha
alguna manera de saber les crides que fa un binari qualsevol. Jo em
pensava que
nm fitxer_qualsevol
ho feia, però ja he vist que no...

alguna idea al respecte??