gnome: problema amb fonts i icones nautilus

Hola a tots.

Fa poc que em vaig instal·lar knoppix al disc dur. Una vegada passat a
unstable i actualitzat el sistema n'estic prou content, però tinc un
parell de problemes.

1.El primer és que en canviar al tema, les icones, se'm canvien bé les
de l'escriptori i les dels fitxers, però les icones de la barra de
botons del nautilus romanen igual. Sempre amb el tema estàndard. Pensava
que això no es podia canviar, però segons aquesta captura de pantalla
veig que no és així.

http://vhost.dulug.duke.edu/~louie/screenshots/2.2/1.jpg

Algú sap com ho puc canviar?

2.L'altre problema que tinc és que sempre que vull imprimir algun text
des de gnome (per exemple gedit o un mail a evolution) sempre se
m'imprimeix amb font Andale Mono (que és horrible). Ho he provat de
canviar de mil maneres [mil maneres són poques, sóc un linuxer
d'escriptori] però no he pogut.

Algú té alguna suggerència?

Moltes gràcies!

Salut a tots.