PHP i Gzip vs apache mod_gzip

Bé, ja funciona!

No ho podria dir amb exactitud, però crec que petava perquè tenia el PHP a la ultima i el PHPmysql era la versió "antiga".

Ara tornaré a estudiar el tema de la compressió gzip. Vosaltres la empreu?
No sé si activar-la només al PHP ( zlib.output_compression = on) o instal·lar el mod_gzip a l'apache.

Amb el gzip activat la càrrega de la CPU puja molt? O un P200 ho podrà assumir?

Què em recomaneu?

Gràcies!!!!!!

At 09:44 p.m. 24-08-2003, you wrote:
On dg, 2003-08-24 at 21:03, Andreu Bassols wrote:

> Sóc el propietari del servidor on hi tinc el portal Eines! (no sé si el
> coneixeu). I bé... fa una estona m'he decidit a actualitzar el PHP i
> l'apache (per mes tard instal·lar-li el mod-gzo però m'he quedat al mig...).
>
> Estic en SID, i un cop instal·lat php4+apache, l'apache s'enjega
> perfectament però a la que rep una petició d'una plana PHP, es mor...

Uix... ja ho he vist quan he intentat entrar fa un moment...

Crec que pots trobar els paquets anteriors a http://snapshot.debian.net/

--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4