RE: Re: debian mini en disquets

Hola Jordi
pot tindre, no es complex si la targeta funciona i sino, tinc altres
targetes.
Amb lo de q el cdrom no funcione, vull dir que no llig.  A l'entrar al
sistema em diu que es un cdrom a 8x, les llums del cdrom funcionen,
s'obre i tanca mes o menys be, per tant entenc q la bios el detecta be.
Pero els discos no els llig.
I el que no se es si es pq es antic i la velocitat es massa lenta pels
cd's moderns o es q realment no funciona el laser. Ara millor?

:) laura
-------
Abans de tot, aquest ordinador tindrà accés a la xarxa mentre s'està
instal·lant?

Què vols dir amb que el CD no funciona? No el detecta la BIOS?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez -- Debian developer http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net jordi@debian.org http://www.sindominio.net/