RE:Impresora Lexmark

En/na Marcos ha escrit:
Hola,

Quins són els paquets necessaris a instal.lar per posar en marxa la
impresora? Tinc una LexmarkZ22 i a la web del fabricant només tenen els
drivers en format .rpm :-(

Gràcies.

Jo tinc una lexmark 3200 i crec que te els mateixos requeriments que la teva.
Si la teva distro es "testing" instala cupsys, cupsys-bsd, cupsomatic-ppd i ,sobre tot, gs-esp.
Per resoldre dependencies s'instalaràn d'altres com foomatic-*, etc...
Despres obre un navegador i ves a localhost:631 i ja pots configurar.

Si no tens "testing" no se si el gs que tinguis et servirà de res. A mi no em va funcionar fins que no vaig pasar a testing i vaig instalar el gs-esp.