Re: Possible error a l'aspell? [solucionat]

A Dimecres 20 Agost 2003 21:39, Jordi Mallach va escriure:
> [açò no és de -user-catalan?]

   No té perque doncs és un assumpte de la traducció, tot i que no sols de
Debian.

> Sembla que està assumint que aquest directori és un fitxer, però passa
> amb qualsevol diccionari que s'intente utilitzar.
>
> Estàs segur que l'ordre "dump master" és correcta?

  De la pàgina del manual (man aspell)

	dump|create|merge master|personal|repl wordlist
	dump, create, or merge a master, personal, or replacement word list

  OK!! Ja he vist l'error i és "meu" (amen que no ho indicaven i no m'havia
fixa't amb el <wordlist> -- per sort l'esclau kio de konqueror l'ha ressaltat
i ara si que l'he vist), l'ordre correcta per aquest objectiu és:
	~$ aspell dump master catalan

  Gràcies per tot.

  Toni
--