Re: Impresora Lexmark

On Tue, Aug 19, 2003 at 10:40:13AM +0200, Marcos wrote:
> Quins són els paquets necessaris a instal.lar per posar en marxa la
> impresora? Tinc una LexmarkZ22 i a la web del fabricant només tenen els
> drivers en format .rpm :-(

Que jo sàpiga l'únic "driver" que necessites és el del
port paral·lel o USB, o el que sigui que utilitzi aquesta
impressora.

Llavors per "fabricar" el format que entén la teva
impressora s'utilitzen uns altres drivers, però són
diferents i depenen del programa que utilitzis com a
dimoni d'impressió. Últimament està de moda un anomenat
CUPS. Jo utilitzo el clàssic LPRng.

Pots passar per www.linuxprinting.org on trobaràs una
enorme col·lecció d'aquests drivers per diversos
programes, però a mi em sembla recordar que per la
meva impressora no em va fer falta.

Salutacions,

--
Ernest Adrogué