Re: Fer funcionar el mòdem del portàtil

A Friday 15 August 2003 11:22, Quim Gil va escriure:
> [...]
> gairebé mai el mòdem, però quan vaig de viatge i tal...
>
> Intento seguir les instruccions de dues pàgines:
>
> Linux on Acer Aspire 1300
> http://www.nervous.it/hw/linux_aspire1300xv.html#Modem
>
> Linuxant HCF driver installation
> http://www.linuxant.com/drivers/hcf/install.html
>

> - Primer problema: diu que el meu /lib/modules/2.4.20/build hauria
> d'apuntar al meu "kernel source directory". Efectivament, "build" apunta
> a /usr/src/linux-2.4.20 però a /usr/src/ no tinc res de res, buit. Tot
> el kernel sembla estar instal·lat a /lib/modules/2.4.20. ¿Es greu?

Això és perquè has d'instal·lar el paquet kernel-source-2.4.20, un cop
instal·lat et deixarà un fitxer .tar.bz2 a /usr/src que hauràs de
descomprimir ( 'tar jxvf *.bz' ). Llavors pots moure el directori que t'haurà
creat de kernel-source-2.4.20 a linux-2.4.20

> - Segon problema: després de baixar el tar.gz diu que haig de "run "make
> install" from the top of the package directory. (Debian users might need
> to change the KERNELSRC definition in modules/common.mak first)". Però
> no tinc cap common.mak, ni sé on canviar aquest KERNELSRC ni què
> posar-hi.

Un cop fet el que l'anterior prova de fer aquest make install, però aquest
common.mak m'imagino que és en el paquet que et fan descarregar ells,
mira-ho, també pot ser que es digui Makefile.common o alguna cosa per
l'estil. En tot cas si necessites saber on és la definició de KERNELSRC pots
fer un grep -lri KERNELSRC * en el directori arrel d'on hagis descomprimit el
seu paquet (amb perdó de l'expressió ;)

> - Tercer problema (segurament conseqüencia dels dos anteriors): Quan
> faig make install no completa la instal·lació per això:
>
> common.mak:11: *** Is the kernel-source package installed? KERNELSRC does
> not po int to a proper directory (/lib/modules/2.4.20/build).  Stop.
>

> Alguna pista?

Continua informant si et tornes a quedar encallat o això no et funcionés per
res....