Fer funcionar el mòdem del portàtil

Normalmente em connecto via xarxa, per la qual cosa no faig servir
gairebé mai el mòdem, però quan vaig de viatge i tal...

Intento seguir les instruccions de dues pàgines:

Linux on Acer Aspire 1300
http://www.nervous.it/hw/linux_aspire1300xv.html#Modem

Linuxant HCF driver installation
http://www.linuxant.com/drivers/hcf/install.html

- Primer problema: diu que el meu /lib/modules/2.4.20/build hauria
d'apuntar al meu "kernel source directory". Efectivament, "build" apunta
a /usr/src/linux-2.4.20 però a /usr/src/ no tinc res de res, buit. Tot
el kernel sembla estar instal·lat a /lib/modules/2.4.20. ¿Es greu?

- Segon problema: després de baixar el tar.gz diu que haig de "run "make
install" from the top of the package directory. (Debian users might need
to change the KERNELSRC definition in modules/common.mak first)". Però
no tinc cap common.mak, ni sé on canviar aquest KERNELSRC ni què
posar-hi.

- Tercer problema (segurament conseqüencia dels dos anteriors): Quan
faig make install no completa la instal·lació per això:

common.mak:11: *** Is the kernel-source package installed? KERNELSRC does not po int to a proper directory (/lib/modules/2.4.20/build).  Stop.

Alguna pista?

Quim