Re: startx: només com a root :-(

¿No et passarà això després d'haver actualitzat el gdm a la versió que
hi ha actualmet a testing/unstable, la 2.4.1.3-2?

Si és així, ossiblement siguis víctima del mateix problema del que
sembla que som víctima uns quants més:

gdm: Can't start X correctly

Si és això fes un cop de reportbug, a veure si anem pressionant perquè
moguin aquest tema.  :)

De moment ho he solucionat provisionalment tornant a instal·lar la
versió estable, la 2.2.5.5-1, que no em dóna aquests problemes.

Quim