Re: startx: només com a root :-(

A Dimarts 12 Agost 2003 20:11, M4rk0z va escriure:
> Hola
>
> No sé que he tocat, pero ara no puc fer login al gdm :'( Poso el meu
> user i pass pero m retorna a la pantalla de login despres d'intentar
> carregar l'escriptori. Si em canvio a un terminal, entro com a root i
> executo startx se'm carrega el kde sense problema. Abans però he
> d'esborrar el fitxer /tmp/.X0-lock, si no m diu que està el servidor
> ocupat. No em dona cap missatge d'error ni res ... Alguna idea de que
> pot ser ?

  En aquest fitxer t'ho explico «/etc/X11/Xwrapper.config»:

### BEGIN DEBCONF SECTION
# Do not edit within this region if you want your changes to be preserved by
# debconf.  Instead, make changes after the "### END DEBCONF SECTION" line.
allowed_users=console
nice_value=0
### END DEBCONF SECTION

  A "allowed_users=" pots especificar des d'on es pot accedir o quin usuari és
l'únic que hi pot accedir. Pel que expliques tu deus tindre-hi "root",
deixa-ho a "console" y així no et crearás d'altres conflictes.

ADVERTENCIA=El teu valor nice deu ser "-10", no el toquis o se't relentitzaran
les X un c*ll* i mig.

  Toni
--

  Sort