Àudio, no funciona

Hola

tinc instal.lada una Debian Woody, amb el nucli 2.4.8, pero el so no
funciona. Al compilar el nucli li vaig donar suport per a la meva tarja, pero
no es carrega res a l'inici, no surt cap missatge relacionat amb la tarjeta.
Si faig lspci em surten les dues tarjetes que tinc, una pci i l'altra
integrada a la placa:

00:05.0 Multimedia audio controller: C-Media Electronics Inc CM8738 (rev 10)
00:09.0 Multimedia audio controller: Ensoniq 5880 AudioPCI (rev 02)

Sóc nou a Debian i a les altres distros ke havia tingut instal.lades la tarja
sempre me l'havia detectat i no havia tingut problemes així que estic una
mica perdut ...

Gràcies.

Marcos