Re: locales ( a asunto funcionen bé, al cos del missatge no)

Jo uso Mozilla per llegir el correu. El missatge de DatsXkul el veig bé si selecciono el joc de caràcters UTF-8, per tant està codificat en unicode. El missatge del Toni Bella el veig bé si selecciono ISO-8859-15.

Per tant, la cosa sembla clara. El missatge s'envia en Unicode però el lector de correu no reconeix la seva pròpia codificació (val a dir que el meu mozilla tampoc, perquè jo ho haig de selecionar a mà. Aleshores mira d'aprofondir en això. Jo no et puc dir més perquè tampoc no sóc un expert.

Orestes

Antoni Bella Perez wrote:

A Divendres 08 Agost 2003 12:39, Debian User DatsXkul va escriure:
Tinc un problema amb les locales, no m'hi havia trobat mai, en el
assunte de l'evolution, m'escriu bé els accents i qualsevol tecla, però
en el cos del missatge no hi ha manera de que surti bé, suposo que deu
ser alguna tonteria, però no la sé veure, us agrairia que si algú
s'imagina per on pot anar tot això, que em respongui aquest e-mail.
						Grà cies.

 Si, la veritat es que es veuen d'alló més malament: Podria ser això?

Yo al KMail hi tinc "Conforme MIME (citat imprimible)" que és el més recomenable i la capçalera resulta:

Desconec com ho configurarà l'Evolution però mira al voltant de la configuració del teu servidor de sortida "smtp?", tot el demés m'ha semblat correcte. O encara millor: Passat a KDE!! ;-)

 Toni