Re: locales ( a asunto funcionen bé, al cos del missatge no)

A Divendres 08 Agost 2003 12:39, Debian User DatsXkul va escriure:
> Tinc un problema amb les locales, no m'hi havia trobat mai, en el
> assunte de l'evolution, m'escriu bé els accents i qualsevol tecla, però
> en el cos del missatge no hi ha manera de que surti bé, suposo que deu
> ser alguna tonteria, però no la sé veure, us agrairia que si algú
> s'imagina per on pot anar tot això, que em respongui aquest e-mail.
> 						Grà cies.

  Si, la veritat es que es veuen d'alló més malament: Podria ser això?

  Yo al KMail hi tinc "Conforme MIME (citat imprimible)" que és el més
recomenable i la capçalera resulta:

  Desconec com ho configurarà l'Evolution però mira al voltant de la
configuració del teu servidor de sortida "smtp?", tot el demés m'ha semblat
correcte. O encara millor: Passat a KDE!! ;-)

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i