locales ( a asunto funcionen bé, al cos del missatge no)

Tinc un problema amb les locales, no m'hi havia trobat mai, en el
assunte de l'evolution, m'escriu bé els accents i qualsevol tecla, però
en el cos del missatge no hi ha manera de que surti bé, suposo que deu
ser alguna tonteria, però no la sé veure, us agrairia que si algú
s'imagina per on pot anar tot això, que em respongui aquest e-mail.
						Gràcies.
                        La vida és com l'aigua,

                            si no corre ...

                          s'acaba pudrint! :O