Re: Tornar de testing a stable

On Thu, Aug 07, 2003 at 12:52:14PM +0200, Quim Gil wrote:
> Vaja, que em pregunto si hi ha un procediment per a "desenganxar-se" de
> testing (sí, és com una droga) sense haver de desinstal·lar res del que
> ja tinc instal·lat, però tirar de stable per a introduir nous paquets,
> tot esperant el dia que les versions que ara tinc de testing arribin a
> stable.

Prova amb això:

Package: *
Pin: a=stable
Pin-Priority: 1001

(en el fitxer /etc/apt/preferences) i després fés

apt-get upgrade

Si no funciona, afegeix

Package: *
Pin: a=unstable
Pin-Priority: 99

i torna a fer apt-get upgrade

Quan no tinguis cap paquet de unstable instal·lat llavors ja
el pots treure del sources.list.

--
Ernest Adrogué
eadrogue(at)gmx.net